Kalite Politikası
Ulusal ve uluslararası standartları esas alarak; hasta ve çalışan güvenliğini ön planda tutarak, tıp merkezi hizmetlerini yönetsel destekle, hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı, ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak sürekli eğitimle gelişmeyi destekleyen yüksek kaliteli hizmet sunarak konusunda lider bir tıp merkezi olmak.
Tıp Merkezimiz bu hedefini aşağıdaki şekilde gerçekleştirecektir;
- Hasta ve hastane bilgilerinin tamamının güvende olması ve bu bilgilere ihtiyaç duyulduğu an ulaşılmasını sağlayacak
- Hastane kalite yönetim sistemini, verimlilik yönetim sistemi esaslarını kullanarak geliştirmek ve sürekli iyileştirmek
- Hastalarımızın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini akreditasyon standartlarını kullanarak düzenlemek
- Hastanenin kalite hedeflerine ulaşmasında hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklanarak kurum kültürünü geliştirmek
- Hastane yönetim ve organizasyon hizmetlerini, uluslararası standartta ve profesyonel meslek mensupları tarafından vermeyi sürdürmek.
Tıp Merkezimiz, müşteriye sunulan hizmetin kalitesini müşterilerimizin istekleri doğrultusunda ISO 9001:2015 Standardının şartlarına ve yasal şartlara uygun olarak değerlendirecek ve Kalite Politikamız sürekli olarak gözden geçirilecektir.
MEDİENT Kulak Burun Boğaz Tıp Merkezi olarak, Kalite Yönetim Sisteminin başarı ile uygulanmasını ve sürekli gelişiminin sağlanmasını çalışan personeline de ileterek, onların eğitimi ile mümkün olacağına inanır ve bunu taahhüt eder.
GENEL MÜDÜR
Şeyda Bayram